Sıkıldım, Bunaldım, Krizdeyim.

Ne ürettiğinizi öğrenmeyi de isterdik ama amaç sadece iç dökmek olunca yazmaya gerek görmemişsiniz. Öncelikle geçmiş olsun ve aramıza hoş geldiniz . . .

Ben krizdeyim , borcum var diyene hep derdim ki yolda yürürken gördüğün her 5 oğlan çocuğunun 3 ü de senden farlı değil borç içinde , birinin işi yakında bozulacak kalan biri de zaten doğuştan zengin.

Aslında oğlan çocuğu yerine bayanlarıda işin içinde hayal edebilmeyi isterim ama oğlanların daha bebeklikten sırtına yüklenen at avrat silah olgusu, para kazanıp herkese bakmak dürtüsü , ama o çocuğa bunun yeteneklerini
kazandırmadan çayıra salma ve Mevla nın kayırmasını umma dürtüsü otomatikman kızları dışlıyor piyasadan, dolasıyıyla aramızdaki nadir insanlardansınız ve bu yüzden hoşgeldiniz . . . .

Sağlam sanılan bir çek, senetten daha tehlikeli bir ödeme yöntemi. Ben çek kullanmayı bırakalı 3 yıl oluyor. Sanıyorum Sabancıdan, Koçtan bile çek kabul etmem bu gün.

Elime sıcacık para değmeyecekse meşhur kanepemde oturur paraların buhar oluşunu izlemekten kurtulurum daha iyi. Tabi açlık zor çocuklar süt ister uzaktan kumandalı araba ister. Hiç bir bakkal da sen bir sürü insana parasız mal vermişsin ben de sana sütü bedava vereyim demez. Öde 2 liranı al sütünü der.

İşin şeklini tam bilmemekle beraber küçülün derim. Elemanları gönderin en az elemanla en çok iş nasıl üretirsiniz ona bakın. İllede vade olacaksa isim ve kimlik nosu borçlunun kendisine yazdırılmış şahıs adına düzenlenmiş firma kaşesi basılmamış kambiyo senedi alın 2 - 3 bin liradan küçük senet almayın.

Bir de kendinize çirkin bir erkek müşteri temsilcisi bulun. Bakalım ne olacak : ))

Başarılar . . .

04/07/2009 :  10:53:08 de yazıldı.  Bu yazının yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder