Organik Yarasa Gübresi


Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - tevrat
valla gardaşım beni hiçmi hiç ilgilendirmiyo alırsalarda ekime almazlarsada ekime ürün burda bana ticari olarak hiç bi getirisi yok şahinlertarım.com.tr adresinden ürünü hem araştırıp hemde ticari bi anlaşmaya girebilirsiniz ben aracıyım aracıya zeval olmaz ben yararını gördüğüm bişeyi kötüleyemem zaten daha öncedende israil menşeili ürün kullanmıyorum çünkü yahudi lere karşı alerjim var daha öncedende inek gübresi ve diğerlerini kullanıyordum ..... bilginize .......................................................................................


Tevrat kardeşim,

Zararlıdır satma demedik ki sana.

Faydalıdır. Ama her derde deva değildir bir akıl çercevesinde bilerek kullanmalıdır.

Yum gözünü at bunu her şey güzel olacak şeklinde sunmana takıldık kaldık.

Aç gözünü, öğren nasıl fayda gösterdiğini, bilinçli bilinçli kullan demenin nesi kötü anlamadım ki.

Matbaacı olarak gübre satıyorsun. Bu tuhafımıza gidiyor.

Yeni öğrendiğin bir şeyi uzmanı gibi her derde deva gösteriyorsun bu tuhafımıza gidiyor.

Şimdi adam bana soruyor ;
Kiraz bahçesine, kartlaşmış ağaçlarına triple süper fosfat atarsam iyi gelir dediler ne yapayım diyor.

Bir diğeri de ; domatesler tatsız oluyor şeker gübresi at düzelir dediler atayım mı diyor.

Bu gübrenin toprak üstüne atıldığında hangi kimyasal aşamalardan geçeceğini bilmeme rağmen hemen konuşmuyorum. Diyorum ki, dur ben ben bir araştırıp sana yarın bir cevap vereyim.

Faydalı olmayacağını paranın ve emeğin boşa gideceğini düşümsemde yekten yapma demiyorum. Bunu tavsiye edenin aklında acaba ne vardı diye araştırmaya girişiyorum.

Elindekini mi satmak istemiş fayda zarar hesabı yapmadan, çiftçinin parasını umursamadan, kendine nasılsa hiç bir zaman hesap sorulamayacağını bildiğinden veya sorulsa bile kıvıracak 50 tane yolu olduğunu bildiğinden,

yoksa benim akıl edemediğim, öğrenmeyi atladığım başka bir faydası gerçekten var mı diye.

Amma biri çıkıyor dün öğrendiği ürün için bugün çok iddialı tavsiyelerde bulunuyor.

O zaman bir tuhaf oluyorum.

Gestetnere, kağıdın tabakasına fiyatına, kalıba, maşalıya, pompalıya, haydelberge, boyaya, merdaneye sardırsak şimdi senin bir matbaacı olarak yerinde duramayıp, o iş öyle değil böyledir ahkam kesmeyin bilirmiş gibi diyeceğin gibi . . .

 20/04/2012   07:53:32 de yazıldı. Bu yazının yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın