Makineli Tüfek Gibi Yazı Kopyalamak

İçimden geldikçe veya bir ip ucu yakaldığımda yazmayı tercih ederim. Yazmayı da konuşmayı da çok severim.

Farklı insanlarla yazışarak da konuşarak da çok farklı şeylerin farkına varıyorum. Buraya ardı ardına hiç durmadan yazı kopyalamayı doğru bulmuyorum. Sitenin düzenini kesinlikle bozuyor. Siteden alınan tadı yok ediyor. Belki site içeriği çok zenginleşiyor. Çünkü kopyalamalar çok bilinçsizce yapılmıyor. Fakat başka sitelerdeki yazıların büyük bir hızla buraya taşınmasının mantığını amacını anlamış değilim.

Bir odada sürekli konuşan biri konuşmaya istekli herkesin susmasından başka bir şey sağlamaz. Kopyalamak
olmayacak bir şey değil bilginin yayılmasını da sağlıyor fakat bu hızda olunca iletişime hizmet etmiyor.

Bu iş ilk başladığında bir tepki doğmuş ve bazı üyelerce dillendirilmişti. Aradan geçen bir suskunluk dönemi ve yeniden başlayan seri yazılar insanlarda bıkkınlık yarattı. Sorulmazsa kimse itiraz etmeyecek bu duruma.

Bir çok yazıya mantıksız olmadığı için ben de yayınlansın diye tıkladım. Fakat açıkcası sıkıldım.

Bu yazı kopyalama işini herkes yapabilir. Bütün interneti Koniks e taşıyabilir. Bu durumda olay bilgi paylaşımından çok bir yarışmaya döner.

Bunun güzel bir yanı yok.

İnsanlar kendini ifade etmek ister.

Ama yazdığı yazı sayfada 10 dakika bile kalmadan gündemden düşüyorsa sürekli gelen yazılar yüzünden kimsede bir istek kalmaz.

Ben kendi adımı bile altalta 5 den fazla gördüğüm zaman itici buluyorum.



Sevgilerimle . . .

 26/08/2009 :  01:09:55 de yazıldı. Bu yazının yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder