Bu Siteye Yüzlerce Yazı Yazarak Ticaret Yapılmaz.

Aramızda birçok ortak yan görmeme rağmen arada bizde gümbürtüye gitmişiz.
Yaş kemale ermiş, ticaret öğrenilmiş, borç yok hatta cepte 3-5 kuruş yedek akçe var. Güzel, bu durumdada iş yapamayan gitsin yatsın zaten.
Ama bu heyecan niye ki , bu ilk mi de bu kadar heyecan yaptı. Senin bu gerilla taktikler dediğine pek uyuyor zaten bizim onca dondurmacıya rağmen ''sezonluk dondurma'' işi, ''5 çeyrek cumhuriyetle çıkarılan koca dükkan parası'' işi, ''tv kumandası'' işi. Burada yazıldı bu işlerin hepsi. Bu işlerin hepsinde piyasada tek değildik, hepsinde piyasa krizi vardı, hepsinde para darboğazı vardı, hepsinde herkes
kazanamadığından şikayet ediyordu. Ama ben yaptım oldu. İçe doğuş yöntemi ile yaptım.  
Ticaretin uzmanı değildim, doğrusu memur çocuğuyum, ama kendini bu işin erbabı gibi anlatan bir sürü silinip gitmiş sonu kötü olmuş insanlar var aklımda. Aralarından bazılarına vaktiyle gıpta bile ederdim. Şu adam kadar ticaret bilsem derdim. Gördümkü o adam hikayeymiş meğerse yaptığı ticaret öyle yapılınca benim o zamanlar nasıl beceriyorda batmıyor diye düşündüğüm durum gerçekmiş.
Hala ticaret yapmaktayım. Hala piyasada yaptığım işi yapan kompedanlar var. Aynı yere teklif verdiğimizde ayak üstü akıl öğretirler sırf kendilerini tatmin için ama ben artık biliyorum ki o adamlardan daha ticaret erbabıyım bir memur çocuğu olarak. Kimseye ne akıl öğretirim nede ticaretin uzmanıyım derim. Sonuçta uzmansa kişi övünmesine gerek yok yapar işini kazanır parasını öyle değil mi ?? Bir de şunu söylemeliyim ki bu vakte kadar en büyük sermayenin insanların beni sevmesi güven duyması olduğunu gördüm, gerisi hikaye . . .
İş size kendi ayağıyla geliyor bu durumda zaten.

19/08/2008 :  21:29:28 de yazıldı. Bu yazının yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder