Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı Şirketi Nasıl Kurulur

Danışmanlık danışılan insan olmayı gerektiren iddialı bir iş. Bir şeyleri biliyor olmak gerek. Başkalarının bilmediği şeyleri.

Aile danışmanlığı var mesela. Demek ki ailevi sorunları çözme yeteneği var. Kendi boşanmayı düşünürse abes olur. Ya da evlenmenin prosedürünü bilmese mesela gene abes olur.

Doktor kanser olsa mesela. Sigaradan akciger kanseri. Bu da abes olur. Doktorda bir nevi danışman sonuçta. Sağlık danışmanlığı sektörü daha yok ya.

Eğitim danışmanlığı konusu da bakir hala. Lisedeki gençlerin çoğu derenin akıntısına göre yol bulur. Yol bulmak da denmez aslında mecburen akar dereyle. Dersaneler bir nebze

eğitim danışmanı gibi iş yapar kısmen.

Eğitimin yurt dışında olanı var bir de. sanki daha özel ve elit bir konu gibi. İndiana'ya mı gitsem Alabamaya' mı yoksa Avrupa' da bir yer mi bulsam ? Macaristan falan gibi daha yakın daha ucuz yerler.
Bu konuda danışmanlık yapmak. Baba iş. Bir sürü yerin tanınıp bilinmesi gerek. Başka bir dünya prosedürden de haberdar olunması gerek. pasaport, konaklama, dolaşım ve başka bazı kanuni haklar gibi. Kimin okulu nerede geçer nerede geçmez gibi. ? Çıkmakta olan veya çıkması umulan kanunlar gibi. Bunlara hakim olunca kişi adı bal gibi danışman olur.

Tursab da ne ki ? MEB' den izin ? Ben yurtdışı bilirim bunları tanımam !!

Berberler diş çekermiş eskiden gerçi İstanbul' da falan hala seyyar dişciler var dil kesen cinsinden . . .

Mil pardon şer mer.

Parise gitti aklım yurtdışı deyince İngiliz yazıyormuş aslında.

11/10/2011 :  15:20:38 de yazıldı. Bu yazının ilk yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.  

1 yorum:

  1. yurtdışı eğitim danışmanlığı’de 15 yıllık tecrübe. İngiltere dil okulları konusunda uzman AF yurtdışı eğitim ÜCRETSİZ danışmanlık hizmeti vermektedir.http://www.afegitim.com/

    YanıtlaSil