Tavuk Çiftliği



Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - Mikmak
Merhaba economist,
ilk once konikste verdiginiz bilgilere cok tesekur ederim. Ben Hollandada yasiyorum 30 yasindayim ve ticari ekonomi okumusum. Ama ben Turkiyede tavukculuk yapmak istiyorum. En az 40 bin tavuk. Turkiyede bir banka bana yardimci olurmu acaba, yani kumes maliyetlerine icin kredi veriyormu? Henuz bu bilgileri internette bulamadim.
Simdiden cok tesekurler ve saygilar.

Murat Kilic


Banka da yardımcı olur, kalkınma ajansları da.

Çiftlik kurmaya karar verdiğiniz bölgeye bakan bir kalkınma ajansı vardır. Bu ajansa, kuracağınız

çiftliği bir proje şeklinde sunar başvuru yaparsınız. Onlar da bu projeyi değerlendirirler. Kalkınma ajansından başka kurumlardan da teşvik veya destek alınabilir.

Ancak her şartta bir çiftlik kurmak için yetere yakın bir sermayenizin olması gerekir. yani hiç parasız teşvik alınamaz. Banka kredisi en pahalı yöntem. Daha önce başvuracağınız kaynaklar var.

İlle de internette bir şeyler görmek isterseniz Tarım ve Köy İşleri Bakanlığının sayfasına gidip inceleyin. Herhangi bir bölge kalkınma ajansının sayfasını inceleyin.

22/10/2011 : 00:49:07 de yazıldı. Bu yazının ilk yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder