Güven Sorununu Aşalım

Koniks içinde görülen bir ilana ödeme yapmak istediğinizde tüm sorumluluk size aittir. Koniks sadece yazışılan bir site. Kimseye ben dahil referans olmuyor teknik olarak.

Şu üyeye para yollacağım ne dersiniz diyor bazı arkadaşlar. Ne diyeyim ? Allah derim.

Ne hukuken ne de site için yapılacak bir şey yoktur gerçek hayatta bu tarz bir alış vermeyiş için !!!

Teknik olarak burada okuduğunuz yazıların içeriğinin güzel

olması kimsenin güvenilirliğini bir üst düzeye taşımıyor. Burası hiç bir alışverişe manen bile kefil olmuyor.

Ben burada görüp hoşlandığım bir takım ürünleri para yollayıp aldım. Fakat ürün gelmeseydi üzülmeyeceğim kadar bir para yolladım. Sonuçta hiç bir sıkıntı da yaşamadım. Buradaki bir çok arkadaşımız üç beş kuruş bile olsa alnının teriyle kazanmaya çalışıyor. Fakat bu uyanık birinin çıkmayacağı anlamına gelmez.

Bu sitede bir görev üstlenmiş yazarlar var. Mesela ben gibi. Fakat sitenin tozunu alan duvarını ören içinde müdürlük yapan muhasebesine bakan hiç bir görevli gelen üyelerden ikametkah ilmuhabiri, son aya ait fatura, kan grubu ve ya sağlık raporu vs. bir belge istemiyor. Bilgisayarın başında iki saniye içinde kayıt olunuyor.

Binaleyh her cins kişi bulunabilir. Alışverişlerinize Koniksin maddi manevi hiç bir kefaleti yoktur.

Ama insanlara güven duymak iyidir. Sağlıklı bir iştir.

Mesajla ne yapayım diyenlere bir yere kadar cevap verdim ama artık pek vermeyi düşünmüyorum.

Kalbinizin sesini dinleyin.

 18/12/2009 :  15:17:54 de yazıldı. Bu yazının yazıldığı orjinal sitedaki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder