Tam da İşmi Kuracaktınız, Durumunuzu Gözden Geçirin


Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - lemon
bu sitenin varlığından bugün haberim oldu. Gayet güzel,yaş ortalaması yüksek,seviyeli bir site .. bu platformun yaratıcılarını tebrik ederim .

Alıntı Yapılan Metin:
Son olarak da bu başlığı görünce artık üye olayım birkaç kelam da ben edeyim dedim.

Alıntı Yapılan Metin:
Bu başlığı yazan arkadaş oldukça kötümser düşünmüş, İş kurmayın babanızın işini devam ettirin demek bir girişimcilik , iş dünyası platformunda abes olduğu kadar işi.......


Sayın Lemon,

Hoşgeldiniz sefa geldiniz. Yaş ortalamasını bilmem ben daha 5 yaşındaki oğlumla aynı yaştayım. (en azından evdeyken) , bu başlığın sizi buraya üye olmaya ikna etmiş olmasına çok sevindim yazdıklarım ve gelen yorumlar bir iletişim kurmuş demek ki sizinle ....

Ama bir yandan abes de bulmuşsunuz. Valla haklısınız, iş fikirleri sitesinde iş yapmasan iyi olur diyen bir yazı.

Benim ''kanepenin kıymetini bil'' diye böyle abes bir başlığım daha var. Orada da aşağı yukarı aynı şeyleri söylemişim.

Terslik bende mi yoksa piyasada mı yoksa havalar mı çok sıcak ? Kurulan işler çabucak batıyor. Buna çok içerliyorum. Ben sağlam işler kurulsun istiyorum.

Saygılar . . .

21/07/2009  22:07:29 de yazıldı. Bu yazının ilk yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın.  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder