Şu İki Sorunun Cevabını İstiyorum

Benim hep durup durup hayretle düşündüğüm olay şudur ;

İlkokulda öğretmen herkes aklındaki bir icadı resmini çizsin demişti. Ben TV sehpası gibi bir makina çizmiştim. Bir yerinden su konuyor, güneşe bırakılıyor , bir diğer yerinden içine bazı kimyasallar konuyor, bir süre sonra çekmecesini açında kalıp kalıp patates çıkıyor. Bu benim aklıma gelen icattı.

Şimdi bir senedir yaptığımız çalışmalara bakınca fuar için, kendimiz için , bundan pekte farklı birşey olmadığını görüyorum. Tohumu atıyoruz bir yerden su bir yerdem kimyasal veriyoruz güneşe bırakıyoruz ondan sonrada patatesleri domatesleri toplamaya başlıyoruz. Full otomasyon sonra besin. Artık bunlar gerçek. Çok hayretle karşılıyorum. Bir de düşünüyorum ben çocukluğumda başka neler düşünmüştüm diye. Hepsi gerçek oluyor birer birer . . .

12/12/2008 :  02:51:22 de yazıldı. Bu yazının ilk yazıldığı orjinal sitedeki başlığın tamamını görüntülemek için tıklayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder